اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

بریتانیا مالک روس باشگاه چلسی را تحریم کرد

  • کد خبر: ۱۰۰۲۸۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
بریتانیا مالک روس باشگاه چلسی را تحریم کرد
دولت بریتانیا چند نفر از نزدیکان و مورداعتمادان ولادیمیر پوتین را که در حال حاضر در انگلیس هستند، تحریم کرد که رومن آبراموویچ مالک چلسی یکی از آن‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز - دولت بریتانیا چندین نفر از نزدیکان و افراد مورد اعتماد ولادیمیر پوتین را که در حال حاضر در انگلیس هستند، تحریم کرد که رومن آبراموویچ مالک چلسی یکی از آنهاست.

بریتانیا چندین نفر از افراد که با ولادمیر پوتین در ارتباط هستند را تحریم کرد و این افراد ممکن است به زودی از انگلیس اخراج شوند. یکی از این افراد رومن آبراموویچ مالک روس چلسی است.

آبراموویچ نزدیکی خود با پوتین را رد کرده است. پارلمان بریتانیا تحریم‌هایی را علیه بازرگانان روس ایجاد کرده است و همه آن‌ها به اخراج از انگلیس تهدید شدند.

رومن آبراموویچ دارای املاک و مستغلات در انگلیس به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو و همچنین شبکه‌ای از سوپرمارکت‌ها مانند سولاریس است که ارزش آن ۵۴۰ میلیون یورو است.

بیشتر اموال او از طریق خرید و فروش اموال دولتی در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ایجاد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->